Thursday, August 15, 2013

Kisah raya pertama 2013

Salam

First day kerja. wuhuuu. haruslah mood tak berapa nak bekerja tu ada. So pagi-pagi lepas breakfast kita check tiket flight kot-kot tiba-tiba dapat tiket murah dapat jalan jalan. ehh.. tak tak. Kak Ipar nak pi Krabi, so tolong tengok-tengokkan tiket untuk dialah. kot2 mana tau boleh join sekali. kikiki.

ok. Selamat Hari Raya semua. Tema raya pertama adalah warna Turquoise. Gitu la kot ejaannya. Tahun nie banyak tema sama kan, xpun ala-ala sama. Sudahnya satu tema dengan family Pak Njang. hehehe.

Tahun ni raya pertama di Pahang. yey!. Siap solat raya kita beraya di kampung mak di Sg. Tekam. Jalan rumah saudara mara dan rakan taulan sekejap. Sempat beraya dengan Amani anak Intan. hehe. Gambor takdok pulak. Ada dalam hp husband. Dak Amani dah berjalan comel. hehe... 

Bermula gambar dengan gambar anak tersayang, Ariff Ilman dengan songkoknya...



Gambor family dihari Raya. Lengkap semuanya. Ariff Ilman tidoq.

Anak emak. Muka kami sama kannn?? hehehe

Gambor lagi. Tengok tu dak Ilman dah nak cabut songkoknyee




Jalan beraya kat kampung


Tengok gambar raya yang tak berapa nak raya sangat nie. haha.

Petang raya dah siap-siap balik kampung Perak pulak. Yey! sambung entry raya ke 2. Barulah banyak entry raya. ahaha..



3 comments:

yUmiE AzuRa said...

hensemnye ilman..mudanye nenek ilman.hihi

cikpuanputeri said...

@yumie dah 3 org cucu dah neneknya..hehe. anaknya dah besar2.

Norhazrina Abdul Hamid said...

selamat hari raya!