Friday, February 3, 2012

Diari Hamil

Salam Jumaat (^_^)

Yey, dah Jumaat, maka dapat berjumpa husband petang nanti, InsyaAlllah. Baby ibu dah rindu ayahnya..ke ibu yang rindu? hee...

Oh ye, semalam dapat beberapa email  yang bertanya pasal buku ini

Dimana nak beli, berapa harga, apa isi kandungan.. so.. Put tulis entry ini untuk kongsi dengan yang lain-lain.
Dimana? : MPH Bookstore
Berapa harga? : RM26.00
Banyak ke kat kedai? bergantung kepada stok. hihi

Isi kandungan :






So macam tu lah dalam bukunya, comel je.. Put tak ambil order ye. hee. Andai ada yang nak mintak tolong beli pun rasanya tak berani nak cakap boleh. Kena bergantung kepada masa dan ketika, tak selalu keluar pergi MPH. Sorry ye..  SELAMAT BERHUJUNG MINGGU SEMUA!

7 comments:

choclairissa @ intan marliana said...

saye pun terbeli haritu..haha tp since x pregnant tunggu jela time sesuai nnt..hehe :)

cikpuanputeri said...

comelkan buku nie..hee.. insyaAllah nanti dah ada boleh guna. Put doakan..amin...

Anonymous said...

sgt susah nk jumpa buku nie..rata2 pegi mph mesti takda..:(
put beli kat mph mane?

cikpuanputeri said...

put kawan yang hadiahkan dear. kat MPH subang parade ada rasanya

iPai said...

kalau sy yg bujang ni nak beli juga leh ? hehehe

cikpuanputeri said...

ipai~ boleh, bakal berkahwin jugak kan?? bakal bapa kan...heeee

cikpuanputeri said...

ipai~ boleh, bakal berkahwin jugak kan?? bakal bapa kan...heeee