Monday, July 11, 2011

Isnin tiba lagi

Tajuk ada macam monday blues tak? hihi


saya rasa saya ada masalah sekarang ni, dimana

1. tulis2, padam2, lepas tu tutup blog.
2. 7 post tersimpan dalam draft.
3. merenung screen tanpa menaip apa2.
4. menjadi silent reader tidak lagi menjadi cik temah yang ramah tamah.

ini simptom apa ye?


*gambar tanpa kata*


siapa yang tahu kat mana ni? angkat laptop!!


kemas2 barang nak pi outstation sampai hari Jumaat. Jum pi Bahau.




67 and counting.......

9 comments:

PussyCat said...

simptom xlama lg perkhawinan menjelang! :)

intan said...

takecare!!!

LisaLisut said...

ahah sama gmbr kita ;p date sama honeymoon sama.nice! ;p ananta burin krabi!weehoo!

miss puteri said...

PC~ hee.. oh yeah!! + kerja banyak kan.. chill2 utk diri sendiri.

intan~ ohhhh.. rindu bnyk kat u, bnyk nk cerita. thanks dear!

Lis~ haah!! baru i prasan entry u yang dulu kat mana!! oh yeah!! tapi u pi awal dari i...hehe.. yey!!

zimie said...

eh eh pic ni sama dgn pic lisa tempoh hari.hihi

put, zimi baru nak terpengaruh dgn simptom put.blur nye minggu ni.nak update psl ape ye.

nida-razak said...

wah..simptom ni sedanga merebak..nida stat minggu lepas da kna simptom ni..huhu....

~ NANA ~ said...

tu simptom2 org yg da x sabar nk kawen kot...kekeke

tgk tu, mesti duk pk psl honeymoon je kn? lalalala~

Fariza said...

arghhh.
ni yg x sabar nk kawin cpt2.
nk g honeymoon.
ekkekekeke

iPai said...

takleh angkat laptop, nanti karen putus ..

n memang tak tahu laa benda tuh kat ne .. hee