Wednesday, May 4, 2011

Kelu tanpa kata

Pasti kalian ada mendengar berita Wanita dibunuh kerana tolak lamaran, gadis maut ditikam kerana tolak lamaran. Graduan UKM ditikam kerana tolak lamaran, Jurutera enggan kahwin dibunuh. Macam-macam berita yang lain2 cara penyampaiannya.. hanya Allah yang Maha Mengetahui.

ALLAH mengetahui apa di hadapan mereka dan di belakang mereka, dan hanya kepada ALLAH dikembalikan segala urusan” ( al-Hajj:76)

Yang saya tahu, arwah adalah sahabat yang sangat baik, senyumannya sentiasa terukir dibibir, manis rupanya baik budi bicaranya, sering mengimamkan kami, lunak merdu suaranya... sahabatku yang sering memberi nasihat, bijak pandai orangnya penuh hemah juga baik hatinya....

Tolong sedekahkan Al-Fatihah buat arwah ..... teman sekolah menengah sains seri puteri~

” Wahai jiwa yang tenang! Kembalilah kepada Tuhanmu, dengan hati yang redha dan diredhaiNYA. Maka masuklah ke dalam golongan hamba-hambaku, dan masuklah ke dalam syurgaKU” -Al-Balad: 27-30


*teringat kisah arwah Norzi Ayu yang juga bakal graduan UKM...al Fatihah.

Janganlah terlalu menyinta .......

14 comments:

tqahmisdar said...

alfatihah.. =)

intan said...

huhuh, kawan u ke put? al-fatihah jugak.. semoga rohnya dirahmati Allah swt..

~ NANA ~ said...

innalillah...takotnye denga...semoga arwah ditempatkn dikalangan org beriman

miss puteri said...

tqah~ al fatihah. tq dear.

intan~ haah dear, kawan i tyme sekolah dulu..amin....

nana~ amin... jaga diri baik2 ye dear.

lovelyadibah said...

ye k put??nie cter baru k wei??aku nie dh lama tgk berita~~

astafirullahalazim!!

minta jauhla benda2 nie..amin~

alfatihah gak utk kawan put~

miss puteri said...

semalam dear. ada dalam paper hari nie. trylah carik..dia ambil sains nuklear kat ukm. last year grad..

amin,,

thanks dear~

lind said...

al fatihah.

zimie said...

ya Allah benarlah ni.semalam dengar kat tv3.terkejut coz i pun ex-ukm.bila dengar tu siswazah ukm mati dibunuh.tak sangka kawan put. :(
al-fatihah.

miss puteri said...

al fatihah...huhu.. ye dear. kawan put....

"cikkin" said...

al-fatihah untuk die..sedeynye kan..mintak dijauhkan dari perkara camni..~

iPai said...

takziah buat kawan put

iPai said...

takziah buat kawan put

K.I.N.A said...

alfatihah..kebelakangan ni byk berita kehilangan..

miss puteri said...

cikkin~ jaga diri baik2 dear.. tq

ipai~ tq..jagalah diri ye..

kina~ haah... takcare dear!