Thursday, April 28, 2011

tahu tak?

boleh tak saya tak tahu nak update apa sebenarnya. tahu tak saya cuti sabtu-selasa tapi saya taktahu sebenarnya apa yang saya nak buat masa cuti tu. tahu tak saya ada presentation esok dan slide masih belum siap sekarang.tahu tak baju melayu utk nikah dah siap tapi baju saya nak tukar yang lain sebab tak berkenan. tahu jugak tak yang saya join contest innershine impian perkahwinanku dengan harapan menang.haha. tapi tak tahulah esei saya tu sempat sampai ke tak di sana. tahu tak ???

saya rindu pancake yang dia buat..
*cubaan buat love.hee*


saya rindu dia lebih drpd pancake itu.,
selamat hari khamis.

9 comments:

♥ Kasut Pink ♥ said...

Rindu kat my inchik tunang gak. Jomlah kite putei kongsi perasaan rindu sesame eh tp pd org yg berlainan.. ahaks

miss puteri said...

ahaks.. ye.. cuti lama tapi tak dpt jumpe encik tunang sebab dia pulang ke kg..huuuu..meh2 same2 berndu2an.hee

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

alohh..sweetnyer buat love pulak daa ;) heheh..


dearrr, nk cari inai pekat & warna takkan luntur..? cik bunga nk recommend yg mmg terbaikkk bole refer sini :)


c i n t a b u n g a HENNA PRE ORDER just ready! :)

lovelyadibah said...

Ngada la put!!haha..gudluck utk presentation t..hehe

iPai said...

alololo ... minggu ni jumpa kan ? sabar ye ..

choclairissa @ intan said...

comeynyeeee pancake die~~

miss puteri said...

cinta bunga~hehe.. thanks dear!. wah2 ad inai ke,nak pi terjah nie.

dba~ haha. thanks dear! ngade di hari khamis.

ipai~hehe. tatau agi kot jupe ke tak.encik tunang balik kg.hee

intan~ heee.kan, usaha membuat love.hee...

anaztasias nora aira said...

nak jawab tak tahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu hehehehehe

miss puteri said...

hehe. mekaseh cik nora.hehe.anda memg hebat!!