Monday, April 25, 2011

kisah ustaz amirul bertunang.

Salam hari Isnin

hehe. baru nak update pasal ashraf muslim. sebab saya suka dia. tapi bukan suka jadi nak kahwin dengan dia. suka dengan penampilan dan gayanya. dahlah hensem.hehe.. Dayana sangat bertuah berjaya memenangi hati Ashraf. Dan Ashraf juga bertuah dapat Cik Dayana yang ayu, manis dan bakal Dr. ini. Perempuan yang baik untuk lelaki yang baik kan.. (~_^). nie, si gadis nan Ayu
nampak Cik Dayana macam segan-segan dan neves gitu.

ini pelamin sgt memikat hati, putih penuh dengan bunga. siapa eh pengdeconya?? katanya majlis dah macam kenduri kahwin ada 16 khemah kan. yelah dah buat sama dengan perasmian rawatan islam nie..

Tahniah Ustaz Amirul. nasib baik saya pun dah nak kahwin,tak lah kecewa sgt.haha..

nie semua gambar google ye (~_^)

saya juga punya ustaz Amirul saya.haha.

nie entry bila tak tahu nak update apa.hehe
n

24 comments:

~ NANA ~ said...

eh put!!! tibe2 i tgk muka tunang u mcm ashraf! hihihihi

miss puteri said...

ashraf versi kurus .haha...camne nak bagi berisi ni. nk kena bagi mkn byk2 nie..hehe

Cik NeyNa said...

masa memula tengok tu ingatkan si ashraf dah penah betunang dulu..muahahaha...

iPai said...

e eh .. serupa .. adik beradik ke ?

K.I.N.A said...

haha..mungkin tang kening tebal..

♥ Kasut Pink ♥ said...

Tak dpt ashraf betul dpt yg iras2 pon jd le ye..hehehe

lovelyadibah said...

haha~..owh..br tau kenan ashraf rupanyer..ngeee

miss puteri said...

cik Neyna~haha, i lah tunang ashraf dulu.tapi dulu nama dia sani.hiks

Ipai~ adikberadik lain makayah nie..hoho

KINA~ mungkin2. hehe.itu yg saya suke.hiks

KP~hiks. tapi masa kenal takdop pun perasan mcm ashraf nie, bila kenal org yang bgtau ..hehe

dba~hiks.taklah kenan sgt. bila dia jadi ustaz amirul baru kenan2.ehe

Miss Tatie said...

ehhh samela.. tapi tunang u versi kurus. hahahaha

zimie said...

so sweet la both of u ;)
haah same cam diorang,muka sama cam ashraf la.hihi

miss puteri said...

miss tatie~haah, tunang put memg kurus..hee

zimie~hikhik..thanks dear.. nty tunang i kate, totally diff la, tak same cam ashraf.hehe

Rilla said...

Wah..Put ada Ustaz Amirul sendiri

miss puteri said...

haha. ustaz sani.hee

cik senah said...

muka en. tunang awak pun dah macam asyraf muslim.. so.. ok lah tuee.. tak dpt asyraf muslim yg ori.. dpt yg iras2 pun jadi lahh.. :)

p.s : tahniah utk awak jugak..

p.s lagik : en. tunang awak tak dak bau2 bacang ngan asyraf muslim ka..? muka dah iras2 dah tue.. :)

miss puteri said...

cik senah.hehe. tergelak2 put bace...hehe..takde, tunang pun tak kenal ashraf kalau saya tak bgtau.hehe. thanks dear

farah aminuddin said...

aahla serupa ustaz amirul. hihi :D

miss puteri said...

hehe. sekali imbas je tuh. berbyk2 kali dah lain sgt.hihi..hye farah!!

"cikkin" said...

haah laa put..same muke tunang u ngn ust amirul..hihi..=))

nurul said...

ada mirip laa... sepasang kembar ...

miss puteri said...

owh cikkin...hehe..same tapi tak serupa.hehe

nurul siap kembar lagi ye..hehe..

nida-razak said...

sepadan diorg..keciwa gak ble dia bertunang..nasib gk nida da nk kawin..hehe..

miss puteri said...

haah, comel je mereka..tape. kita dah nk kwin!hehe

iedchan said...

hehe..ade rupe sket la ustat amirul...

i folo u k dear...:P

miss puteri said...

thanks dear!..hehe. will visit u!