Saturday, March 12, 2011

Aku sebuah wedding journal

AKU SEBUAH WEDDING JOURNAL

Aku adalah sebuah wedding journal
hari-hari tuan ku mengadap mukaku
adakah kerna mukaku yang cantik,
atau hanya tuan ku yang perasan aku cantik?

aku dibalut dengan kertas tisu yang dibeli di Ikea,
juga crepe paper sebagai hiasan,
tambah lagi cantik dengan gambar tuan ku dengan puteranya
dengan senyuman kebahagiaan.


bahagian dalamku ditampal, di conteng dilukis...
macam-macam tuan ku lakukan..
dah comot diriku dengan tulisannya itu,
bukan tidak cantik cuma kurang kemas sikit.(~_^)

bahagian yang tuan ku paling suka adalah HONEYMOON.
hari-hari dikemaskini info disitu,
agaknya tak sabar nak ke sana ye?

aku berharap tuan ku akan menjagaku dengan baik sampai bila-bila...
bila dah tua nanti pun aku tak di lupa..

sekian

DARIKU, WEDDING JOURNAL~





*ok, inilah wedding journal saya yang tak seberapa* heee

ingin tengok SOPHISTICATED JOURNAL?? click SINI!

4 comments:

xiraburkhan said...

kertas tisu?! wh0o00aaa. simple but awesomely done^^
**cover dpan tu tulis apa? X kahwin? =p**

hazlynda kushairi said...

HAHAHAHAHAH sophiticated journal tu zaman kegemilangan yang poyo. kelakor lak statement tu. mase klik tu baru nak amek ilham HAHAHA ;) kesudahan journal tu jadi begini ;)
http://hazlynda.blogspot.com/2011/01/storyteller.html
tapi sekrang dlm laci je. cian journal.

miss puteri said...

xira~ jwpn sudah diberi..hehe. forgot to put DASH!hehe

mek lynda~ hehe...yeah! suke gile journal linda 2... cuma put tak seteliti dan sedetail itu.hehe (~_^).
suatu hari nanti pasti akan dibuka! mesti rindu kan.hee

hazlynda kushairi said...

bile put up entry ni, lynda terus carik journal, rindu gile bile tengok balik. tetibe rindu ngan preps. mmg best kan. kekadang lepas kite penat uruskan segala, rase berbaloi ;)