Friday, January 21, 2011

Xkahwin-DIY bekas ini

salam sicantik simanis semua.

Jamu mata dengan bunga lilies. jgn jamu mata dgn tunang saya 2.eh. gurau aje~hee,my dear suka bunga. rajin bagi saya bunga. suruh letak dalam bilik bagi selalu ingat dia walaupun jauh pahang-melaka. bau bunga dekatkan kami. hehe.. manis mcm gula satu guni.hee.

put sedang merajinkan diri meng DIY benda ini. pernah tengok entry Puan Xora .click SINI. Xora buat ini sebagai sebagai bekas bunga rampai dari botol innershineini..cantik juga kan. tq dear xora bg idea utk DIY ni



mengajak adik2 utk buang pelekat semua yang ada...(~_^)

hehe. mari tengok hasilnya. cantik ke tak?


tadaaaa............




doakan semuanya selamat siap nanti!

selamat hujung minggu!

6 comments:

dhiyalova said...

alaa manisss nyeee enche tunang akak..nnti bilik akk jadi macam kedai KrisMaya Tiramisu la..hehhe

iPai said...

wah .. sape yg nak habiskan minum brands tuh ..

Green Qid said...

hijau..!!! Cantik...
Lepas tu boleh pulak btukar wajah jd pink yek...
huhuhuhu

miss puteri said...

dhiya~ haah, memg lama bau lili nie tau..hehe

miss puteri said...

naufal~ 2 dah abis dah lah, takde nye beli semata2 nk buat nie..hehe. mahal kot. brg terbuang dah 2..hehe

miss puteri said...

qid! haruslah dear!pink pink pink..hehe