Tuesday, November 16, 2010

sedikit gambar

semalam dah dapat album tunang hari 2. ha,, tatap la ko hari2 puteri oiii..terubat rindu nk tunang lagi. eh, terubat rindu nk jumpa si inche tunang. korang nak tau x? saya nie, paling lama pun dua minggu sekali mesti jumpa sayang saya, dasar manja kan..lalalalala~ sape suruh manjakan dari awal. nie x jumpa dah 3 minggu. tapi saya kan kuat. ada org lain duduk gila lagi jauh bebulan2 x jumpa. oh, itu bukan saya! hehe..LDR( Long Distance Relationship) bukan saya. saya sekrg. dulu masa bz belajar takpe.hehe..

oh ye, nie cover album 2. xpuas hati gambarsenyum cacat.huuuu. tapi takpe. itu masih saya.

i



kata dah rindu kan, apa kata letak gambar si inche tunang yang hujung bulan nie baru dapat jumpa kalau diizinkan Nya. layan jeh lah pic nie. nak letak dua jeh.hee


ok. dah! gambar hantaran menyusul kemudian.
selamat hari khamis!!

No comments: