Tuesday, November 16, 2010

make-up tunang

mari update secara perlahan-lahan sebab sekarang ni semakin lambat utk mengupdate.heh. maafkan saya yang masih berada dalam mood raya. makanya blog turut cuti raya lebih lama dari cuti tuannya. hiks.. seperti yang diketahui umum, ecececece, budget artis u, oh bukan2. update blog tidak mengikut kronologi takpe kot. takpe lah ye!!

mulakan dengan make up yang cantik, dari muka saya yang dah sedia cntik makin cantik. ahaks. eh, tak2.. saya biasa2 jeh! tapi memang saya suka make up kak aby. korang suka x? heh. simple tapi sweet. tak macam opera cina, muka pun tak berpeluh. maka makeup tetap di situ. mari tengok time dimakeupkan ini.


...


ok . dah tengok kan. so, kata kau? . oh yey. kak aby nie saya kenal bila saya google2 , makeup batu gajah. then keluar nama kak ana kezen saya yang pernah guna kak aby jadi mak andamnya, ingat akak ni memg duduk kat Perak, rupanya kampung jeh kat sana. Dan saya cukup bertuah bila kak Aby beraya di Gopeng tahun nie. so! rezeki saya dapat makeup+aksesori+photgrapher. harga berpatutan ye. TQ kak aby dan suaminya!! kalau nak sila contact kak aby ye. cantik manis orgnya. ----------------> ANDAMAN ABY

No comments: